1. Kapcsolat a Rowenta - ügyfélszolgálatával
Termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos bármilyen kéréssel fordulhat ügyfélszolgálatunkhoz. A gyors válasz megtalálása érdekében javasoljuk azonban, hogy először ellenőrizze a következő oldalakat :
2. Szeretne többet megtudni szolgáltatásainkról?
Ellenőrizze az alábbi:
- • Hol vásárolható meg a termék?
- • Nemzetközi munkalehetőségek
- • Szervezeti és pénzügyi információk a Groupe SEB-ről
3. Készüléke nem megfelelően működik?
Kérjük, forduljon közvetlenül valamelyik hivatalos szervizhez :
Rowentaaz alábbi akkreditált javítóközpontokkal rendelkezik Magyarországon, amelyek garancia időn belül és kívül javítják a készülékeket, valamint kiegészítőket és alkatrészeket értékesítenek.
4. Megkeresése alkalmával egy egyszerű űrlap segítségével tudja kiválasztani a témát, vagy hozzon létre újat.
A felmerülő kérdések megválaszolása után az elküldött megkeresését mielőbb megválaszoljuk.
Űrlap létrehozása5. Telefonon vagy levélben keresne meg minket?
GROUPE SEB CENTRAL-EUROPE Kft.
2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14
06 1 801 8434
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 08-17
Fogyasztói szolgáltatásunk és értékesítés utáni szolgáltatásunk (SAV) képes megválaszolni minden, a Rowenta márkájú termékkel és szolgáltatással kapcsolatos kérdését. Kérjük, forduljon hozzánk bizalommal a fent említett telefonközpont nyitvatartási idejében. A nyitvatartási időn kívül használhatja a kapcsolatfelvételi űrlapunkat, a lehető leghamarabb válaszolunk a kérdésére. Csak a Rowenta márkainformációk és a rowenta.hu megadott elérhetőségek a hivatalosak.
Fogyasztóiszolgáltatások