Felhasználói kézikönyv és gyakran ismételt kérdések AQUA BOOST 2,5L HU4020 HU4020F0

Hatékony párásítás éjjel-nappal

A levegő kiegyenlített páratartalma alapvető fontosságú az otthona optimális kényelmének a biztosításához. A Rowenta Aqua Boost párásítója hatékony megoldás a száraz levegő ellensúlyozására. A beállításai és antibakteriális tulajdonságai megoldást nyújtanak a tisztább vízpermet elérésére. Mindez ergonomikus kialakításban érhető el, a víz új felső betöltésével az egyszerű használat érdekében.

Cikkszám : HU4020F0

Dokumentáció

Gyakori kérdések

Tisztítás előtt mindig kapcsolja ki a készüléket, és húzza ki a konnektorból.
Soha ne merítse a termék alját, a hálózati kábelt vagy a csatlakozóaljzatot vízbe vagy más folyadékba. A készülék tisztításához ne használjon tisztítószert vagy súrolószert.
Fontos a víztartály, a porlasztókamra (a kerámia tárcsa körül) és a készülék alatti szellőzőnyílások rendszeres tisztítása.
A tárcsa tisztítása: A kerámiatárcsa rendszeres tisztítása megakadályozza a vízkő kialakulását. A tárcsa károsodásának elkerülése érdekében ne használjon kemény vagy érdes súrolóeszközöket.
A víztartály tisztítása: Távolítsa el az vízkőmentesítő patront (a modelltől függően), öblítse át tiszta vízben, majd mosogassa el a tartályt és annak kupakját szappanos vízzel.
A porlasztókamra tisztítása: Töltse fel a porlasztókamrát félig víz, félig ecet keverékkel, hagyja 4 órán át hatni, majd ürítse ki, és öblítse át tiszta vízzel (Ügyeljen arra, hogy a víz ne kerüljön a ventilátor nyílásába!).
Miután követte a felhasználói kézikönyvnek a berendezés elindítására vonatkozó utasításait, ellenőrizze, hogy megfelelően működik-e a fali csatlakozóaljzat azzal, hogy ahhoz egy másik készüléket csatlakoztat. Ha még mindig nem működik, ne próbálja meg szétszerelni vagy egyedül megjavítani. Ehelyett vigye be egy hivatalos szervizközpontba.
Ne használja a készüléket. A veszély elkerülésére cseréltesse ki egy hivatalos szervizközpontban.
A készülék értékes, újrahasznosítható vagy újra feldolgozható anyagokat tartalmaz. Vigye el helyi gyűjtőhelyre.
Amennyiben úgy gondolja, hogy egy alkatrész hiányzik, kérjük, hívja az Ügyfélszolgálatot és mi segítünk megtalálni a megfelelő megoldást.
Kérjük látogasson el a weboldal „Tartozékok” menüpontjához, ahol könnyedén megtalálhatja, amire a termékéhez szüksége van.
További infomációk elérhetők a weboldalon a „Garancia” címszó alatt.