Felhasználói kézikönyv és gyakran ismételt kérdések AIR FORCE 360 RH9086 RH9086WO

Nagy teljesítmény minden padlótípuson

A mindennapi porszívózás a legjobb módja annak, hogy háztartásunk tökéletesen tiszta legyen. Azért, hogy ezt a tevékenységet a lehető legjobban megkönnyítse, a Rowenta bemutatja az AIR FORCE™ 360-at, egy vezeték nélküli rúd és kézi porszívót; ez a „minden egyben” modell otthon gyorsan az Ön mindennapi segítőjévé válik. Könnyű és kimagasló teljesítményű, és mindennap használható a por eltávolítására még a legkevésbé hozzáférhető helyekről is!  

Cikkszám : RH9086WO

Dokumentáció

Gyakori kérdések

Lehetséges, hogy a készülék túlmelegszik.
Állítsa le a készüléket, és hagyja lehűlni legalább 1 órán keresztül.
Ha a probléma továbbra is fennáll, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
A töltő nincs megfelelően csatlakoztatva a készülékhez, vagy hibás.
Ellenőrizze, hogy a töltő megfelelően van-e csatlakoztatva, vagy forduljon egy hivatalos szervizközponthoz a töltő cseréjéért.
A készülék lemerült, kérjük, töltse fel újra.
Ez teljesen normális. A porszívó tartósan csatlakoztatva maradhat a töltőhöz kockázat nélkül.
A hőbiztonsági berendezés bekapcsolt.
Állítsa le a porszívót. Ellenőrizze, hogy nem akadályozza-e valami a kefe forgását. Ha van akadály, távolítsa el, és tisztítsa meg az elektromos kefét, majd kapcsolja be a porszívót.
• A cső vagy tömlő részlegesen eltömődött: tisztítsa ki.
• A porgyűjtő tele van: ürítse ki és tisztítsa meg.
• A porgyűjtő elhelyezkedése nem megfelelő: a megfelelő módon újra helyezze be.
• A szívófej piszkos: vegye le az elektromos kefét és tisztítsa meg.
• A habszivacs motorvédő szűrő megtelt: tisztítsa ki.
• A forgókefében vagy a tömlőben dugulás van: állítsa le a porszívót, és tisztítsa meg az alkatrészeket.
• A kefe kopott: kefe cseréjéhez vegye fel a kapcsolatot egy hivatalos szervizközponttal.
• Az öv kopott: öv cseréjéhez vegye fel a kapcsolatot egy hivatalos szervizközponttal.
Nem a megfelelő töltőt használja, vagy a töltő hibás.
Töltő cseréjéhez vegye fel a kapcsolatot egy hivatalos szervizközponttal.
Miután követte a felhasználói kézikönyvnek a berendezés elindítására vonatkozó utasításait, ellenőrizze, hogy megfelelően működik-e a fali csatlakozóaljzat azzal, hogy ahhoz egy másik készüléket csatlakoztat. Ha még mindig nem működik, ne próbálja meg szétszerelni vagy egyedül megjavítani. Ehelyett vigye be egy hivatalos szervizközpontba.
Ellenőrizze a szűrőt, ha rossz állapotban van, cserélje ki.
Ürítse ki a porzsákot.
Ellenőrizze a kefe állapotát, és szükség esetén újítsa fel vagy cserélje ki.
A teljes töltési ciklus után ellenőrizze, hogy az akkumulátor teljesen fel van-e töltve.
Ha az akkumulátor hibás, cserélje ki.
A készülék értékes, újrahasznosítható vagy újra feldolgozható anyagokat tartalmaz. Vigye el helyi gyűjtőhelyre.
Amennyiben úgy gondolja, hogy egy alkatrész hiányzik, kérjük, hívja az Ügyfélszolgálatot és mi segítünk megtalálni a megfelelő megoldást.
Kérjük látogasson el a weboldal „Tartozékok” menüpontjához, ahol könnyedén megtalálhatja, amire a termékéhez szüksége van.
További infomációk elérhetők a weboldalon a „Garancia” címszó alatt.

Nézze meg a tartozékbolt exkluzív ajánlatait