Felhasználói kézikönyv és gyakran ismételt kérdések Balnea Silence SO6215F0

Cikkszám : SO6215F0

Dokumentáció

Gyakori kérdések

Erős túlmelegedés esetén hangos riasztás hallatszik, bekapcsol egy fényjelzés és a készülék villanyáram ellátása megszűnik. A berendezés akkor kapcsol be ismét, ha lehűlt és visszaállt a normális működés.
Ez a funkció például a vízvezetékeket védheti meg télen. Ha a termosztát ún. non-frost állásban van, és a helyiség hőmérséklete 5°C körülire csökken, a fűtőberendezés automatikusan bekapcsol. Így a helyiség hőmérsékletét kb. 7°C értéken tartja.
Fontos, hogy hagyja lehűlni a berendezést, mielőtt összetekeri a kábelét. Ha nem használja a készüléket, tárolja száraz helyen.
Miután követte a felhasználói kézikönyvnek a berendezés elindítására vonatkozó utasításait, ellenőrizze, hogy megfelelően működik-e a fali csatlakozóaljzat azzal, hogy ahhoz egy másik készüléket csatlakoztat. Ha még mindig nem működik, ne próbálja meg szétszerelni vagy egyedül megjavítani. Ehelyett vigye be egy hivatalos szervizközpontba.
Ne használja a készüléket. A veszély elkerülésére cseréltesse ki egy hivatalos szervizközpontban.
Állítson minden kapcsolót kikapcsolt állásba, és húzza ki a készüléket a konnektorból.
Nem. A villanyáram- fogyasztás kizárólag a fűtőberendezés teljesítményétől függ.
A teljesítményszint/fűtött terület arány a kívánt hőmérséklettől, a külső hőmérséklettől és a ház szigetelésének minőségétől függ. Általánosságban alkalmazza a következő arányt: 100W/m².
A ventilátoros fűtőberendezés motorja a fűtőbetét nélkül működik.
Nem. Be kell tartania azokat a biztonsági előírásokat, amelyek fűtőberendezések fürdőszobában történő alkalmazását szabályozzák. Ellenőrizni kell, hogy a készülék kialakítása megengedi-e a lakás bármely helyiségében történő használatát, beleértve az olyan helyiségeket is, ahol fennáll a víz ráfröccsenésének veszélye, mint pl. a konyhában és a fürdőszobában - tájékozódásul olvassa el a használati útmutatót.
A készülék értékes, újrahasznosítható vagy újra feldolgozható anyagokat tartalmaz. Vigye el helyi gyűjtőhelyre.
Amennyiben úgy gondolja, hogy egy alkatrész hiányzik, kérjük, hívja az Ügyfélszolgálatot és mi segítünk megtalálni a megfelelő megoldást.
Kérjük látogasson el a weboldal „Tartozékok” menüpontjához, ahol könnyedén megtalálhatja, amire a termékéhez szüksége van.
További infomációk elérhetők a weboldalon a „Garancia” címszó alatt.

Nézze meg a tartozékbolt exkluzív ajánlatait