Felhasználói kézikönyv és gyakran ismételt kérdések Robotporszívó X-PLORER S60 Animal 4in1 RR7455WH RR7455WH

A legvékonyabb 4 az 1-ben robotporszívó*  

A Rowenta X-PLORER S60 Animal 4in1 robotporszívóval könnyen feltakaríthatja a lakását és könnyen eltávolíthatja az állatszőröket is anélkül, hogy akár csak az ujját is mozdítaná! Az Aqua Force rendszer porszívózás közben fel is törli a padlót, tehát valódi 2 az 1-ben hatást kínál és szemmel láthatóan tökéletes eredményt biztosít! A rendkívül hatékony Animal Turbo kefe könnyen felporszívózza az állati szőröket és a nagy porcsomókat, amivel nagymértékben segíti a lakás tisztántartását. A piacon fellelhető legvékonyabb,* csupán 6 cm magas robotporszívó még az alacsony bútorok alatt is feltakarítja a padlót. A rendkívül pontos Smart Exploration 4.0 navigációs rendszer egyúttal lehetővé teszi, hogy a teljes otthonát lefedje a takarításnál. Ezen kívül a készülék kezelése rendkívül intuitív és könnyű a használata: egyszerűen csak csatlakozzon az alkalmazáshoz és kezelje a robotot bármikor és bárhonnan. A hangvezérlésre alkalmas virtuális asszisztensével is kompatibilis, így a lakás kitakarítását teljesen a technológiákra bízhatja!

Cikkszám : RR7455WH

Dokumentáció

Gyakori kérdések

A robot alkalmazás kizárólag okostelefonokra használható.
Termékeink az összes szolgáltatóval és a piacon lévő legtöbb modemmel kompatibilisek.
Készülékét bármilyen WPA és WPA2 típusú Wi-Fi-hez csatlakoztathatja a 2,4 GHz-es frekvenciasávon.

Ha a Wi-Fi hálózat nem látható a terméken, lehetséges, hogy a 2,4 GHz-es Wi-Fi nincs engedélyezve a modemen.
A legtöbb modem lehetővé teszi ennek aktiválását. Erről az üzemeltető GYIK leírásában olvashat.

Figyelmeztetés:
A termék nem tud csatlakozni 5GHz-es Wi-Fi-hálózathoz.
A speciális karaktereket tartalmazó jelszóval rendelkező Wi-Fi nem működik olyan jól, mint a nyílt (jelszót nem igénylő) Wi-Fi.
Ha a hálózat nem látható az elérhető hálózatok listáján, akkor helyezze közelebb az internethez a készüléket.
Ha a hálózat továbbra sem látható, előfordulhat, hogy az nem kompatibilis a készülékkel. Az 5GHz-es hálózatok nem támogatottak. Kérjük, olvassa el a kompatibilitási listát.
A kezdőképernyő jobb oldalán található „Settings” (Beállítások) részben válassza ki a „WiFi settings” (Wi-Fi-beállítások) és a „activate WiFi” (Wi-Fi aktiválása) lehetőséget.
Ezután válassza ki a Wi-Fi-hálózatot, és írja be a jelszavát.
Az okostelefon beállításaiban ellenőrizheti, hogy az okostelefon csatlakozik-e az otthoni Wi-Fi-hálózathoz. Az otthoni Wi-Fi-hálózatnak internetkapcsolattal kell rendelkeznie.
Itt található a leggyakoribb problémák és megoldások listája gyakorisági sorrend alapján.

  1. A párosítás sikeres volt, de a készülék nincs csatlakoztatva: ha az alkalmazásban azt látja, hogy a készülék nincs csatlakoztatva, zárja be és nyissa meg újra az alkalmazást.

    Ha a művelet után sem látja a készüléket,
    - Explorer Serie 40 termékek: vegye ki a robotot a dokkolóból, és nyomja le a gombot 3 másodpercig. Ha egy másik telefont szeretne társítani, előfordulhat, hogy többször meg kell nyomnia a gombot, hogy az narancssárgán villogjon.
    - Explorer Serie 60 termékek: indítsa újra a robotot a portartály melletti kapcsolóval.
    - Explorer Serie 80 termékek: indítsa újra a robotot a robot alatti kapcsolóval.

  2. Wi-Fi-kapcsolat: ellenőrizze a Wi-Fi jelszavát, és pontosan írja be.

  3. Tartsa okostelefonját a készülék és a modem közelében a párosítási folyamat végéig.

  4. Android hozzáférési pont: győződjön meg róla, hogy fennáll a kapcsolat a készülékkel, amikor megerősítő üzenetet lát. Ez az üzenet kétszer is megjelenhet a párosítási folyamat során.

  5. iOS hozzáférési pont: többszöri próbálkozás után indítsa újra az okostelefont.

  6. iOS hozzáférési pont: a készülékhez való csatlakozás során megjelenik egy felugró ablak, amely arra kéri Önt, hogy kapcsolódjon a „SEB_ACCESS_POINT” hálózatra. Nyomja meg a „Csatlakozás” gombot.

  7. Hozzáférési pont: a hozzáférési pont aktiválásakor,
    - Explorer Serie 40 termékek: a LED narancssárgán villog és hallja a dupla sípolást?
    - Explorer Serie 60 termékek: gyorsan villog a Wi-Fi jelzőfénye és hallja a sípolást?
    - Explorer Serie 80 termékek: villog a Wi-Fi jelzőfénye?

    Ha nem, próbálkozzon újra.

  8. Android hozzáférési pont: többszöri próbálkozás után távolítsa el a „SEB_AccessPoint” hálózatot az okostelefon beállításaiból, ha látható.

  9. Android hozzáférési pont: Néhány okostelefon rendelkezik olyan Wi-Fi-beállításokkal, amelyek révén elkerülheti a kapcsolódást az internetkapcsolattal nem rendelkező Wi-Fi-kre.

    A párosításhoz kapcsolja ki ezt az opciót, hogy az okostelefon lehetővé tudja tenni a kapcsolódást a készülékhez. Ez az opciót olyan Xiaomi okostelefonok esetén használható, mint a Pocophone F1 és a Redmi Note 8.

  10. Internetkapcsolat: Győződjön meg arról, hogy a párosítani kívánt készüléknek nincs szüksége proxyra.

  11. Android: engedélyeznie kell a geolokációt.

  12. Internetkapcsolat: ellenőrizze, hogy a készülék csatlakoztatásához a 2,4 GHz-es hálózatot választotta a Wi-Fi beállításban, és nem az 5 GHz-es hálózatot.

  13. Kapcsolódás a felhőhöz: ellenőrizze, hogy az otthoni Wi-Fi-hez való automatikus újracsatlakozás működik-e.

  14. Kapcsolódás a felhőhöz: aktiválja okostelefonján a mobiladatot.

  15. Többszöri próbálkozás után: indítsa újra a Wi-Fi modemet.

  16. Többszöri próbálkozás után: húzza ki a hálózati csatlakozót, várjon 20 másodpercet, majd csatlakoztassa újra a készüléket.
    Ha a probléma továbbra is fennáll, állítsa alaphelyzetbe a készüléket (hard reset).
Ha több sikertelen próbálkozás után is hibát észlel:
Nyomja le a készülék „Home” (Kezdőlap) gombját 5 másodpercig, és ellenőrizze, hogy a Wi-Fi jelzőfénye villog-e.
Ha nem, kapcsolja ki a készüléket, és ismét használja a portartály melletti kapcsolót.


Ha a hiba továbbra is fennáll, az a telefon helytelen használatának következménye lehet:

Android telefon:
A csatlakozási folyamat során az alkalmazás automatikusan csatlakoztatja Önt a robothoz. Fontos, hogy kapcsolatban maradjon ezzel az új hálózattal.
A telefontól függően különböző felugró ablakok jelenhetnek meg a csatlakozás során:
• Ha a felugró ablak szerint hálózatot fog váltani, mert a jelenlegi hálózaton nincs internet, utasítsa vissza.
• Ha a felugró ablak megkérdezi, hogy internet nélkül is fenn kívánja-e tartani a kapcsolatot a hálózattal, fogadja el.
• Ha a felugró ablak szerint a hálózaton nincs internet, de nem javasolja a hálózatváltást, ne tegyen semmit.

iPhone:
A készülékhez való csatlakozáskor egy felugró ablak jelenik meg, amely arra kéri, hogy csatlakozzon a „SEB_ACCESS_POINT” hálózathoz. Fogadja el a „Join” (Csatlakozás) gombra kattintva.
Ha ez a lépés többször sem sikerül, indítsa újra a telefont, és próbálja meg újra.
A jelszó beírása után hibaüzenet jelenik meg a felhőhöz való csatlakozáskor.

• A felhőhöz való csatlakozáskor internetkapcsolat szükséges a készülék sikeres párosításához. Ehhez aktiválhatja mobiladatait, vagy automatikusan újracsatlakozhat otthoni hálózatához.
• Győződjön meg arról, hogy a telefonján a dátum és az idő helyesen van-e beállítva. Bármilyen különbség megakadályozza a csatlakozást.

Több sikertelen kísérlet után:
• Indítsa újra a Wi-Fi készüléket.
• Kapcsolja ki a készüléket, és ismét használja a portartály melletti kapcsolót.

Több sikertelen próbálkozás után alaphelyzetbe is állíthatja a készüléket:
Nyomja le a „Home” (Kezdőlap) és a start gombokat egyszerre 5 másodpercig. Az aktiválás megerősítéseként a start gomb többször is villogni fog.
Fontos: kapcsolja ki a készüléket, majd ismét használja a portartály melletti kapcsolót.
A jelszó beírása után a Wi-Fi-hálózathoz való csatlakozással kapcsolatos hiba jelentkezik.

1. Ellenőrizze a Wi-Fi-jelszót, és gondosan adja meg újra.
2. Tartsa okostelefonját a készülék és az internetes modem közelében, amíg a csatlakozási folyamat be nem fejeződik.
3. A készülék nem tud csatlakozni a nyilvános, például szállodai hálózatokhoz.
4. Android telefon: A készülékhez való csatlakozáskor egy felugró ablak jelenhet meg. A csatlakozási folyamat során az alkalmazás automatikusan csatlakoztatja Önt a robothoz. Fontos, hogy kapcsolatban maradjon ezzel az új hálózattal.
A telefontól függően az alábbiakban néhány példa található a problémákra, amelyekkel találkozhat:
• Ha a felugró ablak szerint hálózatot fog váltani, mert a jelenlegi hálózaton nincs internet, utasítsa vissza.
• Ha a felugró ablak megkérdezi, hogy internet nélkül is fenn kívánja-e tartani a kapcsolatot a hálózattal, fogadja el.
• Ha a felugró ablak szerint a hálózaton nincs internet, de nem javasolja a hálózatváltást, ne tegyen semmit.

Több sikertelen kísérlet után:
• Indítsa újra a Wi-Fi készüléket.
• Kapcsolja ki a készüléket, és ismét használja a portartály melletti kapcsolót.
Egyes Xiaomi telefonoknál problémák merülhetnek fel a csatlakozáskor. Szokatlanul sok felugró ablak jelenhet meg.
Az érintett telefonok a MIUI rendszerrel rendelkező készülékek (például a Redmi és a Pocophone modellek).

Ebben az esetben próbálja meg a következő lépéseket:
Beállítások > Alkalmazások > Alkalmazások kezelése > Rowenta Robots > Egyéb engedélyek. Ezen az oldalon fogadja el a „Wi-Fi-kapcsolat módosítása” engedélyt.
Beállítások > Wi-Fi > További beállítások > Wi-Fi asszisztens. Ezen az oldalon kapcsolja ki a rendelkezésre álló opciókat.
Alexa beszédfelismerési asszisztens


Google beszédfelismerési asszisztens
Ennek több oka lehet:
• Nem adta meg a helyes e-mail-címet a fiókhoz. Kérjük, ellenőrizze.
• Nem a helyes jelszót írta be. A visszaállításhoz kérjen ideiglenes jelszót e-mailben, majd módosítsa a jelszót az alkalmazás menüjében.
Ez egyáltalán nem kötelező, hanem felhasználói preferencia.
Ez nem állandó, hanem giroszkópos térkép, amely lehetővé teszi, hogy élőben, vizuálisan követhesse nyomon a takarítási munkamenetet. Ez a térkép csak jelentési célokat szolgál, és nem szabható személyre. Új térkép jön létre minden újabb takarítási munkamenethez.
A giroszkópos térkép minőségét befolyásolhatja, ha a robot túl sok akadályt észlel takarítás közben. A robotporszívó üzemeltetése előtt ellenőrizze, hogy nincsenek-e akadályok, hálózati kábelek, ruhák vagy egyéb lehetséges akadályok, amelyek megnehezíthetik a robot munkáját.

A giroszkópos térkép minőségére az is hatással lehet, ha a robot nehezen tud átjutni egy szőnyegen, az ajtó küszöbén, egy szék lábánál...
A giroszkópos térkép 19x19 m (360 m²) maximális felületi lefedettséggel rendelkezik, ezért kérjük ügyeljen rá, hogy ennek megfelelően szerelje be a dokkolóállomást.
Ne porszívózzon nedves felületet, semmilyen folyadékot, forró tárgyat (parázs, cigaretta), vagy nagyon finom porózus anyagokat (gipsz, cement, hamu stb.), nagy, éles hulladékot (üveg), veszélyes anyagokat (oldószerek, csiszolóanyagok, stb.) agresszív termékeket (savak, tisztítószerek, stb.), gyúlékony és robbanásveszélyes anyagokat (benzin-, vagy alkohol bázisú anyagok).
Helyezze a töltőállomást egy fal mellé, ahol egyenes a felület és a robot porszívó könnyen megtalálhatja az állomást.
A kiválasztott hely akadálymentes kell, hogy legyen (beleértve a szőnyegeket is). Hagyjon legalább 1,5 méternyi szabad helyet jobbra és balra, valamint 2 méternyi helyet az állomás előtt. Ha a töltőállomást sarokba, vagy nehezen megtalálható helyre teszi, a robot porszívó nem fogja tudni elérni azt.
Az állomás tápkábelét vezesse a fal mellett.
További információkat a használati útmutatóban találhat.
A töltőállomást hagyja állandóan csatlakoztatva (az automatikus feltöltési funkció nem elérhető, ha a töltőállomás nem aktív).
Igen, a robot porszívó érzékelőkkel van felszerelve, amelyek észlelik a lépcsőket és a réseket.
Előfordulhatnak azonban olyan helyzetek, amikor az érzékelők nem olyan hatékonyak. Például ívelt lépcsőszélek, lépcsők melletti szőnyegek, csúszós felületek és akadályok befolyásolhatják az érzékelők teljesítményét.
A robot porszívó használata előtt ellenőrizze, hogy nincs-e akadály, tápkábel, ruházat vagy egyéb potenciálisan veszélyes tárgy, amely a készülék meghibásodását vagy egyéb baleseteket okozhat.
Igen, a robotporszívó tölthető a töltőállomáson, még akkor is, ha a főkapcsolója ki van kapcsolva.
Ellenőrizze, hogy a robot alatti kapcsoló a „BE” helyzetben van-e.
A robot porszívó 3 tisztítási üzemmóddal rendelkezik:
• „Methodic” (Alapos) (az összes elérhető terület takarításához)
• „Wall follow” (Fal követése) (a falak mentén és a sarkokban történő takarításhoz)
• „Spot” (Folt) (kisebb terület takarításához)
A „Methodic” (Alapos) üzemmód kiválasztásához nyomja meg egyszer a robot bekapcsoló gombját.
A „Spot” (Folt) mód kiválasztásához nyomja meg kétszer a robotporszívó bekapcsoló gombját.
A „Wall follow” (Fal követése) mód kiválasztásához háromszor nyomja meg a robotporszívó bekapcsoló gombját.
A mobilalkalmazásban különféle tisztítási üzemmódokat is aktiválhat.
A takarítás szüneteltetéséhez nyomja meg a robotporszívó bekapcsoló gombját.
A takarítás folytatásához nyomja meg ismét a bekapcsoló gombot.
A robotporszívó visszatéréséhez a dokkolóállomáshoz nyomja meg a robot újratöltő gombját. Az újratöltés gomb pirosan világít.
Amikor a robotporszívó töltődik, a töltőállomás lámpája kék színnel villog.
Amikor a robotporszívó teljesen fel van töltve, a jelzőfény nem villog hanem kéken világít.
Mindig tartsa a robot porszívót a dokkolóállomáson, amikor nem használja.
Ha azt tervezi, hogy hosszabb ideig nem használja a robotporszívót, töltse fel teljesen, majd vegye ki az akkumulátort a robotporszívóból (ügyeljen arra, hogy a robotporszívó kikapcsolt állapotban legyen, amikor kiveszi az akkumulátort). Tárolja hűvös, száraz helyen. Töltse fel az akkumulátort háromhavonta.
Az érzékeny padlótípusokon (pl. parkettán és szőnyegen) nem javasolt a felmosók vízzel való használata.
Nem, a víztartályt és a nedves felmosót közvetlenül a tisztítás előtt kell felhelyezni, és a tisztítás után azonnal el kell távolítani.
Azonnal kapcsolja ki a robotporszívót.
Távolítsa el a porzsákot, a szűrőt és a kefét.
Az újbóli beszerelés előtt hagyja őket megszáradni.
Minden használat után ürítse a szemétbe a porgyűjtő tartály tartalmát. Egy ruhával tisztítsa meg a portartály tömítéseit is.
A központi kefét ajánlott hetente egyszer megtisztítani.
További részletek a felhasználói kézikönyvben találhatók.
A szűrőket ajánlott hetente legalább egyszer megtisztítani.
További részletek a felhasználói kézikönyvben találhatók.
A bal, jobb és első kereket rendszeresen meg kell tisztítani, az összegabalyodott haj és szálak eltávolítása érdekében.
Javasoljuk, hogy hetente egyszer tisztítsa meg az érzékelőket és a töltőterminálokat (a roboton és a töltő talpán) tiszta, száraz ruhával.
Az érzékelők és a töltőterminálok tisztítása előtt kapcsolja ki a robotot.
A robot porszívó tisztításához ne használjon tisztítószert.
Egyes részeknél vizet használhat, másoknál csak a száraz ruhát. További részletek a felhasználói kézikönyvben találhatók.
A finom por- és habszűrőt 6 havonta ajánlott cserélni.
Az oldalkeféket 6 havonta cserélje ki újakra.
Ne használja a készüléket. A veszély elkerülése érdekében cseréltesse ki a hibás alkatrészt szakszervizben.
Ne használja a készüléket. A veszély elkerülése érdekében ne érjen hozzá a csatlakozókhoz. Húzza ki a töltőállomást a konnektorból és cseréltesse ki szakszervizben.
Ellenőrizze a következőket:
Nincs-e tele a porgyűjtő tartály.
A szűrők tisztaságát.
Nem tömte-e el valamilyen tárgy, vagy szemét a robot alján lévő szívólyukat.
Ennek több oka lehet:
• Ha a robotporszívó nem a dokkolóhelyről indult, akkor nem tér vissza oda. Ebben az esetben a robotporszívó visszatér a kiindulási pontjába.
• Ha a robotporszívó Spot (Folt) üzemmódban porszívóz, a robot visszatér a kiindulási pontjába.
• Ha a robotporszívót felemelik, majd visszateszik a földre, akkor megpróbálja meghatározni a helyzetét. Ha nem tudja, akkor visszatér a kiindulási pontjához.
Ellenőrizze a következőket:
• A töltőállomást nem szabad szőnyegen tartani.
• A töltőállomást ne tegye ki napfénynek vagy hőforrásnak.
• A töltőállomás oldalának és elejének szabad területe megfelel a felhasználói kézikönyvben leírtaknak.
• A csatlakozó megfelelően van csatlakoztatva a töltőállomáshoz.
• A töltőkábel csatlakoztatva van a feszültségforráshoz.
• A töltőterminál körül nincsenek akadályok.
• A töltőállomás termináljai közelében nincs tárgy.
• A töltőállomás be van kapcsolva (a LED jelzőfény zöld).

Ha ezek ellenőrzése után a robotporszívó továbbra sem találja meg az töltőállomást, vegye fel a kapcsolatot egy jóváhagyott porszívójavító céggel.
A következő műveleteket hajthatja végre:
• Kapcsolja ki, majd kapcsolja be a főkapcsolót.
• Húzza ki a kábelt, és dugja be ismét a töltőállomásba.
• Ellenőrizze, hogy a töltőterminálok és az érzékelőablakok nincsenek eldugulva, majd törölje le a fő testet és a töltőállomást egy száraz ruhával. Ne felejtse el kikapcsolni a főkapcsolóval robotporszívót, mielőtt megszárítaná.
• Ellenőrizze, hogy a töltőállomás közelében nincs-e akadály, például fényvisszaverő tárgy, szék stb.

Ha ezen lépések után az automatikus töltés továbbra sem működik megfelelően, vegye fel a kapcsolatot egy jóváhagyott porszívójavító céggel.
Ez rendszeresen előfordul. A porszívó kockázat nélkül továbbra is csatlakoztatva maradhat a dokkolóhoz.
Figyelem: csak a kijelölt töltőt használja.
Ellenőrizze a következőket:
• Ha a robot alatti kapcsoló jelenleg a „BE” helyzetben van.
• Ha a kijelző világít. Ha nem, töltse fel a robotot a bázisállomáson.
Ellenőrizze a következőket:
• A kerekek alatt nincsenek elakadást előidéző tárgyak.
• A robotot nem blokkolják padlószintkülönbségek.
• Nincs megjelenített hibaüzenet. (lásd a felhasználói kézikönyv hibaelhárítási és hibakódok fejezetét)
A következő műveleteket hajthatja végre:
• Ügyeljen arra, hogy a lépcsőktől/résektől 10 cm-en belül ne legyenek akadályok.
• Száraz ruhával törölje le az érzékelőablakokat.

Ha ezen lépések után a probléma továbbra is fennáll, forduljon egy hivatalos porszívójavító vállalathoz.
Ügyeljen arra, hogy a kefe működését semmi se akadályozza. Tisztítsa meg a kefét az összegabalyodott hajtól és szálaktól.
Ha a kefe sérült, cserélje ki egy újra.
A villogó fény és a hangjelzés hibát jelez.
A hibák leírásairól és megoldásairól a Felhasználói kézikönyvben olvashat bővebben.
A következő műveleteket hajthatja végre:
• Ellenőrizze, hogy a szívócsatorna nincs-e eltömődve.
• Ellenőrizze, hogy a porzsák megfelelően van-e felszerelve.
• Ürítse ki a porzsákot, ha megtelt.
• Távolítsa el a központi kefét és tisztítsa meg.
• Ellenőrizze, hogy a szűrő nem telt-e meg.

Ha ezen lépések után a probléma továbbra is fennáll, forduljon egy hivatalos porszívójavító vállalathoz.
Az elektromos kefe biztonsági funkciója aktiválódik, amikor a robot kockázatot azonosít.

Két helyzet fordulhat elő:
Az elektromos kefe elakad: a robot megpróbálja kiszabadítani és leállítja a porszívót, illetve az elektromos kefét.
A robot megpróbálja kiszabadítani a kefét: ha erre nem képes, kikapcsol, és manuálisan kell ürítenie.

Ha a hálózati kefe a hosszú és/vagy vastag szálak miatt elakad egy vastag szőnyegen, vagy ha a robot hosszú ideig porszívózza a szőnyeget, az elektromos kefe leáll és a porszívózás nélküle folytatódik.
Előfordulhat, hogy a robot bizonyos problémákat tapasztal, amelyekről hibakódokkal értesíti.
A hibakódok leírásairól és megoldásairól a Felhasználói kézikönyvben olvashat bővebben.
Lehet, hogy a szűrőt nem megfelelően helyezte be. Próbálja meg helyesen belehelyezni a szűrőt a tartó nyílásába.
Miután követte a felhasználói kézikönyvnek a berendezés elindítására vonatkozó utasításait, ellenőrizze, hogy megfelelően működik-e a fali csatlakozóaljzat azzal, hogy ahhoz egy másik készüléket csatlakoztat. Ha még mindig nem működik, ne próbálja meg szétszerelni vagy egyedül megjavítani. Ehelyett vigye be egy hivatalos szervizközpontba.
A robot alaphelyzetbe állításához 5 másodpercig nyomja le mind a főgombot, mind a start gombot. Sípoló hangjelzés hallható, illetve a start gomb villogni kezd, amikor az eljárás sikeresen befejeződik.
Ez normális, mivel éppen csatlakozik a termékhez, és azon nincs internetkapcsolat.
Bizonyos okostelefonok esetén, miután csatlakozott a termék Wi-Fi-hálózatához, egy üzenet jelenhet meg, amely megkérdezi, hogy ebben az internetkapcsolat nélküli hálózatban szeretne-e maradni. A sikeres csatlakozás érdekében válaszolja azt, hogy csatlakozni kell ehhez a hálózathoz.
Először ellenőrizze, hogy a robotporszívó csatlakozik-e. Ha a Wi-Fi LED villog, a robotporszívó megpróbál csatlakozni a Wi-Fi hálózathoz.

A LED nem világít: A robotporszívó nincs csatlakoztatva. Először jelölje be az internetes négyzetet.

A LED villog: A robotporszívó megpróbál csatlakozni. Várjon néhány percet.
Ha a robotporszívó néhány perc alatt ebben az állapotban van, indítsa újra a robotporszívót úgy, hogy elfordítja és a porkosár közelében található kapcsolót használja.

A LED stabilan világít: A robotporszívó csatlakoztatva van.
Ebben az esetben indítsa újra a robotot, ehhez vegye le a talpáról, és használja a porzsák mellett található kapcsolót. Ha ez nem működik, használja az alaphelyzetbe állítási eljárást.
Indítsa újra a robotot a portartály melletti kapcsolóval.
Ha az újratöltés jelzője (5) 3-szor kéken villog, majd sípolás után pirosan villogni kezd, cserélje ki az akkumulátort, vagy vigye el a robot porszívót egy hivatalos szervizközpontba.
Nem, a készüléket csak beltéri használatra tervezték.
Igen, a robot porszívó érzékelői nem igényelnek fényt a tisztítási munkamenet végrehajtásához.
A robot porszívó hatékonyan működik a kemény padlófelületeken, beleértve csempét, parkettát, laminált padlót, műbőrt, és az 1,5 cm-nél nem vastagabb szőnyegeket.
Igen, javasolt a robot porszívó használata a tisztaság fenntartásához, de vannak olyan felületek, ahol a robotporszívó nem teljesít olyan hatékonyan, mint a hagyományos porszívók.
Igen, ütemezhet egyetlen tisztítási munkamenetet, vagy beállíthat egy napi tisztítási funkciót a mobilalkalmazáson keresztül.
A robotporszívó korlátozása napi egy program, hogy minden elérhető helyiséget optimálisan megtisztíthasson.
Igen. A robotporszívó alvó üzemmódra vált, amikor teljesen feltöltődik.
Igen, a robotporszívó automatikusan visszatér a töltőállomáshoz, ha az akkumulátor töltöttsége alacsony a tisztítás során.
A töltés befejezése után a robotporszívó újraindítja a takarítási folyamatot.
Ennek oka az, hogy a robotporszívó nem a dokkolóhelyről indult: mivel a robotporszívó visszatér a kiindulási pontjához, visszamegy arra a helyre, ahol Spot (Folt) üzemmódban kezdett porszívózni.
A készülék értékes, újrahasznosítható vagy újra feldolgozható anyagokat tartalmaz. Vigye el helyi gyűjtőhelyre.
Amennyiben úgy gondolja, hogy egy alkatrész hiányzik, kérjük, hívja az Ügyfélszolgálatot és mi segítünk megtalálni a megfelelő megoldást.
Kérjük látogasson el a weboldal „Tartozékok” menüpontjához, ahol könnyedén megtalálhatja, amire a termékéhez szüksége van.
További infomációk elérhetők a weboldalon a „Garancia” címszó alatt.
A robot porszívó 3 energiafokozattal rendelkezik: Csendes, normál és turbó.
A mobilalkalmazásban is aktiválhatja a különféle energiamódokat.
Igen, a robotporszívó érzékelői lehetővé teszik a szőnyegek felületének azonosítását, és automatikusan Turbó üzemmódba vált.
Az üres akkumulátor feltöltése 4-5 órát vesz igénybe.
A robotporszívó akár 90 percig is működhet, mielőtt lemerül az akkumulátor.
Megoszthatja robotporszívót úgy, hogy mindenki letölti a Rowenta robot alkalmazást, és követi a csatlakozási utasításokat.
Annak érdekében, hogy okostelefon észlelni tudja a körülvevő Wi-Fi-hálózatot, az alkalmazásnak a Google által megkövetelt helymeghatározási engedélyre van szüksége.
Ha nem adja meg ezt az engedélyt, az okostelefon nem fogja megtalálni a terméket, és nem tudja folytatni a párosítást.
Ezt az információt nem fogjuk felhasználni vagy tárolni.
Ha el szeretné adni a robotporszívóját, ne felejtse el törölni az adatait:
• Nyomja meg a „Power” és a „Home” gombot 20 másodpercig.
• Nyissa meg a Robots alkalmazást.
• Kattintson a beállításokra.
• Kattintson a robotporszívó nevére és „Delete the product” (Termék törlése) gombra.

Nézze meg a tartozékbolt exkluzív ajánlatait