Menü

A Rowenta már 1909 óta világhírű márka.
Ezek a fő mérföldkövek a márka történetében.

1884-től az 1960-as évekig A márka megalakulása

1884-ben Robert Weintraud offenbach-i iparos megalapította a Weintraud & Co GmbH vállalatot, mely irodaszereket, dohányeszközöket, lámpákat és órákat gyártott.

Robert Weintraud Photography

Robert Weintraud

1909

1909-ben megalapítja a Rowenta márkát, melyhez saját neve adja az ihletet.

Rowenta gyorsan nő az átdolgozott formatervének és kiváló minőségű termékeinek köszönhetően.

formatervének és kiváló
minőségű termékeinek köszönhetően.
Háztartási készülékek terén

Háztartási készülékek terén a legmodernebb technológiával sikeresen a piacra vezet új termékeket.

  • Első
    vasalók

  • Első
    vasalók

  • Első
    vasalók

1949

Az első termosztát szabályozású vasaló bemutatása kerámia fűtőelemekkel.
Új logó.

az 1960-as évektől 2000-ig Hangsúly az innováción

  • KG-22 cafetiere

    KÓDJELZÉS: KG-22

    További információk

    A Rowenta bemutat egy terméket, mely világsikerré válik: a KG-22 kávéfőzőt. A KG-22-es kávéfőző, mely inkább Filtermatic néven vált híressé, a kávét melegen tartó fűtőlemezzel rendelkezik. Az abban az időben hihetetlenül praktikus KG-22-es kávéfőző a sikert a figyelemreméltó teljesítményének (1 liter kávé néhány perc alatt) és egyszerű narancssárga-fehér dizájnjának köszönheti, mely stílusosan mutatott minden konyhában. Mindössze 8 év alatt 1,1 millió ilyen kávéfőző talált gazdára!

  • AZ ELSŐ ROWENTA PORSZÍVÓK

    További információk

    A 20. század 70. éveiben a Rowenta a részletekre fektetett hangsúllyal, minőséggel és eleganciával vált híressé. A háztartási berendezések vezető márkájaként bővítette a portfólióját az első porszívókkal: függőleges porszívókkal, padlótisztítókkal és gőztisztítókkal. A Rowenta olyan mértékben hozta az alapvető termékeket, hogy a technológiai újítások és teljesítmény szinonimájává vált.

  • KÖNNYŰ PORSZÍVÓK

    További információk

    1976-ban a Rowenta bemutatta az első minden egyben porszívóját „Bully“ néven. Folyadékot és port is szív (felszívja a vizet, de nem mos). Minden részlet alaposan kidolgozott, hogy a porszívó a lehető legpraktikusabb legyen: függőleges porszívózás, nagy kapacitás, 5 összirányú görgő, nagy szívó teljesítmény, integrált zajtompító technológia. Ez volt a forradalom kezdete a porszívóknál! A bármelyik korábbinál nagyobb teljesítményű első porszívók gyorsan a Rowenta zászlóshajóivá válnak. Ennek következményeként a vállalat elkezd összpontosítani az átdolgozottabb és könnyebb formára.

  • MEGKÜLÖNBÖZTETÉS A SZEMÉLYI HIGIÉNIA TERÉN

    További információk

    Más tevékenységek mellett a Rowenta befektet a személyi higiénia egyre növekvő szegmensébe is. Első elektromos fogkeféje Németországban hosszú ideig a legnépszerűbb termék volt. A dizájn, technológia és teljesítmény a Rowenta termékek szlogenje – pontosan úgy, ahogy azt az alapítója megálmodta.

  • A ROWENTA FORRADALMASÍTJA A VASALÁST

    További információk

    Az 1990-es évek elején a Rowenta bemutatja a DE800-as és DM800-as professzionális vasalókat, melyekből idővel legendás vasalók válnak, és óriási sikert jelentenek a vállalatnak. A szűnni nem akaró innováció eredményeként a Rowenta 1991-ben bemutatja a Surfline vasalót. Ez megtestesíti a márka új innovációját: a „Heat and steam“ rendszer folyamatos hő- és gőzellátást biztosít, így nem kell várnia, amíg a vasaló újra felmelegszik.

  • HAJFORMÁZÁS

    További információk

    A hajformázó berendezések új trendet indítottak az 1990-es években. A divattrend figyelési kényszer már fiatalabb korban jelenik meg. A fiatalabb felnőttek olyan stílusú hajat szeretnének, amilyen a kedvenc celebjeiknek van. A tanulmányokon és fő globális divattrendek figyelésén alapuló fogyasztói stratégiának köszönhetően (teljesen egyenes haj, elegáns hullámok, természetes volumennövelés) a csoport egy teljes félprofesszionális hajformázó termékcsaládot fejleszt ki.

  • DYMBO

    További információk

    1994-ben a Rowenta bemutatja az első Dymbo kompakt porszívót: vállra vehető, és ugyanolyan a teljesítménye, mint a nagy berendezéseké. Nem sikerül felporszívóznia a sarkokban? A Delta System technológia háromszög alakú szívófeje 1997-ben látja meg a napvilágot.

  • ÚJ LASER VASALÓLAP

    További információk

    A Rowenta Laser néven kifejleszt egy új vasalólapot, mely a rozsdamentes acél új nemesítési eljárásának köszönhetően nagyon erős. A gőzgyűjtő és -elosztó nyílásrendszernek köszönhetően a gőzadagolás és vasalás hatékonyabb.

  • INFINIUM PORZSÁK NÉLKÜLI PORSZÍVÓ

    További információk

    A Rowenta Infinium porzsák nélküli porszívója a teljesítmény, technológia és dizájn alapelvét testesíti meg. Tervezője, Dick Powell, arra fektette a hangsúlyt, hogy minden aspektusa már első ránézésre nyilvánvaló legyen. Az Infinium porszívó nemcsak sima vonalvezetéssel, Delta Activ szívófejjel és átlátszó, kivehető tartállyal, hanem Air Force System technológiával is rendelkezik, melyet a repülőipar ihletett. Teljesítményének és futurisztikus formájának köszönhetően egyik kategóriába sem sorolható.

fejlődés a Rowenta márka nemzetközi viszonylatban

A Rowenta mély nyomot hagyott az igényes fogyasztókban, akiket lenyűgözött a termékek minősége és az innováció.

2000-től napjainkig A Rowenta hű az értékeihez

  • Dizájn

  • A Rowenta termékek kiemelkednek a termékek dizájnjának köszönhetően.

    termékek dizájnjának
    köszönhetően.

    Vezető márkák partnerévé válik.

    partnerévé
    válik.

    Termékeik előtérben vannak fontos helyeken és rendezvényeken.

    vannak fontos
    helyeken és rendezvényeken.
    • évben
      2004
      a Rowenta díjat kapott a Brunch termékcsaládért, melyet Jasper Morrison tervezővel együttműködve hozott létre.
    • évtől
      2006
      A Rowenta együttműködik az Elite Model Look versennyel, melynek exkluzív termékcsaládot biztosít a hajak formázására és stylingjára.
    • évben
      2008
      a Rowenta ezen híres divatesemény részévé válik. A Rowenta termékeket vezető stylistok használják a színpadok mögött.
    • évben
      2012
      a fodrász szalonoknak a L'Oréal márkával folytatott ötéves kutatás után bemutatják a Steampod hajvasalót.
  • Környezetvédelmi címkék

  • A Rowenta elkötelezte magát a termékei környezetre gyakorolt hatásainak csökkentése és a magas teljesítmény biztosítása mellett.

    a termékei
    környezetre gyakorolt hatásainak csökkentése
    és a magas teljesítmény biztosítása mellett.

    Nehéz feladat az ambíciók teljesítéséhez

    teljesítéséhez
    • évben

      2012
      megjelent a piacon a Rowenta Eco Intelligence sorozat, melynek célja az energiafogyasztás csökkentése volt a termékek teljesítményének megtartása mellett.
    • A Rowenta ezen a sorozaton a Természetvédelmi Világalappal (WWF) dolgozik együtt, hogy termékei életciklusával hozzájáruljon a környezetvédelemhez.
  • Könnyű használat

  • Rowenta az új termékek dizájnjának kutatásába fektet, mely optimálisan egyszerű használatot biztosítana az elért eredményekre gyakorolt negatív hatás nélkül.

    kutatásába fektet,
    mely optimálisan egyszerű használatot biztosítana az elért eredményekre gyakorolt negatív hatás nélkül.
    • már
      15 éven keresztül
      a Rowenta minden termékszegmensben azok zajszint csökkentésén dolgozik.
    • A Rowenta Silence AC Sensor hajszárító ötször alacsonyabb zajszinttel, melynek célja a nagyobb kényelem biztosítása, sikeresen bemutatásra került
      2011
    • 62 dB(A) zajszintjével a Silence Force Extreme porszívó a piac „legcsendesebb porszívója“.
    • Silence Steam. Az irányt az új Rowenta gőzgenerátort mutatja, mely 15 dB-lel alacsonyabb zajszinttel rendelkezik.
    • évben
      2013
      A Soft Extreme termék megszabadítja a nőket a fájdalomtól epilálás közben. A Volum'24 Respectissim vasaló gondoskodik az egésznapos volumenről, és ugyanakkor ápolja is a haját.

2014 Technológiák a jobb életért

 

A márka DNS-ét kiemelő új jellemző: jobb élet a tökéletes eredményeket biztosító nagy teljesítményű technológiának köszönhetően.

Összehasonlít