Menü

Mit jelent a "15 évig gazdaságosan javítható"kötelezettség?


2022. január 1-től a Rowenta növeli készülékeinek javíthatósága iránti elkötelezettségét, és vállalja, hogy a korábbi 10 év helyett 15 évig elérhetőek lesznek a termékek javításához szükséges alkatrészek, tisztességes áron, a 2022-ben bevezetett új, illetve az egyéb gyártásban lévő termékei esetén is. A 2021-ben értékesített készülékek 96%-ára érvényes volt a 10 éves javíthatóság, a mostani lépéssel tehát a Rowenta jelentősen növeli elkötelezettségét Európa-szerte.

Mi a javíthatóság?

Rowenta Ön mellett...

Termékeinket úgy tervezzük, hogy könnyen javíthatóak, szétszerelhetőek és összerakhatóak legyenek. Több mint 50 000 darabos raktárkészletünk segítségével mindent megteszünk, hogy csak a feltétlenül szükséges javításokat végezzük el, a lehető legalacsonyabb áron.

15 év javíthatóság, tisztességes áron

A Rowenta mérnökei a vásárlói visszajelzések alapján fejlesztik termékeinket, mely során fontos szempont, hogy az új készülékek könnyen szervizelhetőek legyenek. Minden új terméket szisztematikusan elemeznek, hogy megfeleljenek a "15 évig gazdaságosan javítható" címke követelményeinek.

A Rowenta elkötelezett amellett, hogy lehetőleg minden termékéhez a vásárlástól számított 15 évig biztosítson pótalkatrészeket*.

 

8,3 millió alkatrész, több mint 30 000 m² alapterületen

A zavartalan alkatrészellátás biztosítása érdekében a Rowenta évekre elegendő pótalkatrészt tárol azokhoz a termékekhez is, amelyek gyártása már leállt.

A javítás gyakran olcsóbb, mint a termék cseréje. A Rowenta a pótalkatrészek alacsony ára, valamint teljeskörű szervizszolgáltatások biztosítása révén mindent megtesz, hogy a javítás a lehető leggazdaságosabb legyen. A javítás semmilyen módon nem változtatja meg a termék minőségét, mivel az a márka által hitelesített alkatrészekkel történik.

* A GROUPE SEB által 2021-ben Európában forgalmazott termékek több mint 96%-a megfelelt a 10 éves kötelezettségnek, amely 2021. december 31-ig volt érvényes, és amelyet 2022. január 1-jétől a 15 éves gazdaságos javíthatósági kötelezettség vált fel. A pótalkatrészek alternatív technológiákból származhatnak.

Rowenta az Ön közelében...

A készülékek szervizelése terén a legjobb szolgáltatást a Rowenta képzett szakemberei nyújtják, akik mindig keresnek megoldást a termék élettartamának meghosszabbítására.
Ma már több mint 6 200 hivatalos szakszerviz áll rendelkezésre világszerte, hogy garantálják a termékek tartósságát, függetlenül a vásárlás vagy a használat országától.

Kattintson az alábbi gombra, hogy megtalálja az Önhöz legközelebbi hivatalos szervizt. Ne felejtse el előzetesen átnézni a honlapunkon elérhető hasznos információkat, ahol akár online is találhat megoldást a problémára.

Szakszerviz keresése Gyakran ismételt kérdések

6 200 szerviz
központ

Javítás, egyszerűen

Egy szakszervizben tett gyors látogatással a Rowenta készülék meghibásodott alkatrésze gyorsan kicserélhető. A termékek tehát a garanciaidő lejárta után is javíthatóak, és hosszú évekig használhatóak.
A Rowenta termékekhez online is rendelhet pótalkatrészeket és tartozékokat.

Alkatrészek rendelése
Egyszerű javítás

Vásároljon javítási szolgáltatást, hogy ne érjék meglepetések!

Nem számít, hogy készüléke a vásárlástól számított 15 éven belül hány éves, és milyen típusú javításra van szükség, az árat előre tudja!

Nem kell ajánlatkérésekkel töltenie az idejét

Egyetlen, rögzített árat adunk minden termékkategóriára

Környezetkímélőbb és olcsóbb, mintha új készüléket vásárolna

Kiválasztom a csomagomat

Online fizetek

Kapok egy utalványt
e-mailben

A hibás termékemet megjavítják

Továbbra is használom a készülékemet
(+ 6 hónap garancia)

További információért kérjük, hívja a +36 1 801 8434 -es telefonszámot - nem emeltdíjas telefonszám - hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között.

3D nyomtatás a termékek hosszabb javíthatósága érdekében

Mára már több mint 3 000 készüléket javítottunk sikeresen a 3D nyomtatás segítségével. Ez a technológia lehetővé teszi, hogy az alkatrészek igény szerint gyorsan legyárthatóak legyenek, így csökkenthető a pótalkatrész-készlet, de az alkatrészellátás mégis zavartalan marad. Minden 3D nyomtatással készült alkatrész egyedi minősítési folyamaton megy keresztül a minőség és a tartósság biztosítása érdekében.

3D tlač
"Mára egyértelműen kirajzolódott számunkra az az igény, hogy készülékeink esetében rendkívül fontos a hosszú élettartam."
Alain Pautrot - vásárlói elégedettségért felelős alelnök
Megnézem az interjút
Összehasonlít