ROWENTA X-PLORER SERIE 80 RR7747WH fehér
X-PLORER SERIE 80 RR7747WH fehérA Rowenta X-PLORER Serie 80 robotporszívónak köszönhetően a személyre szabott takarítás szó szerint csupán egy karnyújtásnyira van Öntől: automatikus takarítás egyszerű használattal, amely folt nélkül hagyja az otthonát. Fedezze fel a tökéletes automata porszívót: rendkívül pontos navigáció, a legmodernebb technológia, és kiváló, intuitív és felhasználóbarát felület, amely kompatibilis az okostelefon alkalmazásokkal és hangvezérlésekkel. A takarítás egyedi élménye eddig sosem tapasztalt magas színvonalon.
Cikkszám : RR7747WH
* A Rowentától
A termékelőnyei
Voir la description du produit
Rowenta X-PLORER Serie 80 Robotporszívó
A Rowenta X-PLORER Serie 80 robotporszívó egyesíti a fejlett technológiát a felhasználóbarát kezeléssel, professzionális megoldást kínálva ezzel a takarításhoz, ami teljes könnyedséggel lefedi az egész otthonát. Fedezze fel az automata porszívót, amely valóban mindenhová eljut, rendkívül pontos navigációval van felszerelve és egyedi módon állítható. Az egyszerű, intuitív és felhasználóbarát környezetnek köszönhetően ezen felül időt takarít meg Önnek. A csúcstechnológia mögött semmiben sem marad el a teljesítmény sem: az Aqua Force rendszer porszívózás közben feltörli a port, a nagyteljesítményű szűrő pedig ideális az allergiások számára. Fedezze fel a mélytisztítás egyszerű és megbízható eredményeit a Rowenta Robots alkalmazással (iOS és Android rendszerekre), a hangvezérléssel (Google Assistant, Amazon Alexa, Siri) való kompatibilitást és az automatikus csatlakozást a WiFi-hez.Voir la description du produit
Műszaki paraméterek / összehasonlítás
Technológia | Forgó középső kefe
|
Kefe típusa | Turbo Brush
|
Oldalsó kefe | 2
|
Motorizáltság | Univerzális motor
|
Takarítási üzemmódok | Auto, Spot
|
Teljesítményszintek | 3
|
Vacuum efficiency | 2-3
|
Your habits | Automatic and effortless cleaning
|
Mopping | Standard
|
Több szobát is kezel |
|
Távolságmérő rendszer | Standard (Obstacle detection >10 cm)
|
Lépcsőérzékelő rendszer | Igen: 3 lejtő érzékelő
|
Virtuális falak | Igen: mobilalkalmazáson keresztül
|
Level of room coverage (Navigation technology) | Best-in-class (laser or laser+camera)
|
Home mapping in the App | Room management and cleaning report
|
Ability to go under low furniture | Standard
|
Scheduling |
|
Selection of rooms to be cleaned | Yes (customized cleaning)
|
Akkumulátor típusa | Lítium-ion
|
Működési idő (min. pozíció) | 120 perc
|
Újratöltési idő | 180 perc
|
Újratöltés típusa | Dokkoló
|
Intöltő |
|
Feltöltés utáni automatikus újraindulás |
|
Wifi connectivity (app Rowenta robots and vocal assistants) |
|
Vezérlőrendszer | Igen: mobilalkalmazás
|
Porszákos kapacitás | 0,7
L |
Szűrés | Rendkívül hatékony szűrő
|
Beszélő robot | Nem
|
Egyebek | Vákuumszivattyúzás és mosás egyszerre
|
Zajszint | 69
dB(A) |
Méretek | 34x34x9,7
cm |
Színek | Fehér
|
Csatlakozóaljzat típusa | Európai
|
Vezeték nélküli működés | 120 min
|
Allergy care |
|
Voir les produits
Nézze meg a tartozékbolt exkluzív ajánlatait
Voir les documents liés
Dokumentáció
Voir les questions les plus fréquentes
Gyakori kérdések
A terméket bármilyen WEP, WPA és WPA2 típusú Wi-Fi-hez csatlakoztathatja a 2,4 GHz-es frekvenciasávon.
Figyelmeztetés:
A termék nem tud csatlakozni 5 GHz-es Wi-Fi-hez.
A speciális karaktereket tartalmazó jelszót használó Wi-Fi nem fog olyan jól működni, mint a nyílt Wi-Fi (amelyhez nincs szükség jelszóra).
Ha a hálózat továbbra sem látható, előfordulhat, hogy az nem kompatibilis a készülékkel. Az 5GHz-es hálózatok nem támogatottak. Kérjük, olvassa el a kompatibilitási listát.
Ezután válassza ki a Wi-Fi-hálózatot, és írja be a jelszavát.
- A párosítás sikeres volt, de a készülék nincs csatlakoztatva: ha az alkalmazásban azt látja, hogy a készülék nincs csatlakoztatva, zárja be és nyissa meg újra az alkalmazást.
Ha a művelet után sem látja a készüléket,
- Explorer Serie 40 termékek: vegye ki a robotot a dokkolóból, és nyomja le a gombot 3 másodpercig. Ha egy másik telefont szeretne társítani, előfordulhat, hogy többször meg kell nyomnia a gombot, hogy az narancssárgán villogjon.
- Explorer Serie 60 termékek: indítsa újra a robotot a portartály melletti kapcsolóval.
- Explorer Serie 80 termékek: indítsa újra a robotot a robot alatti kapcsolóval. - Wi-Fi-kapcsolat: ellenőrizze a Wi-Fi jelszavát, és pontosan írja be.
- Tartsa okostelefonját a készülék és a modem közelében a párosítási folyamat végéig.
- Android hozzáférési pont: győződjön meg róla, hogy fennáll a kapcsolat a készülékkel, amikor megerősítő üzenetet lát. Ez az üzenet kétszer is megjelenhet a párosítási folyamat során.
- iOS hozzáférési pont: többszöri próbálkozás után indítsa újra az okostelefont.
- iOS hozzáférési pont: a készülékhez való csatlakozás során megjelenik egy felugró ablak, amely arra kéri Önt, hogy kapcsolódjon a „SEB_ACCESS_POINT” hálózatra. Nyomja meg a „Csatlakozás” gombot.
- Hozzáférési pont: a hozzáférési pont aktiválásakor,
- Explorer Serie 40 termékek: a LED narancssárgán villog és hallja a dupla sípolást?
- Explorer Serie 60 termékek: gyorsan villog a Wi-Fi jelzőfénye és hallja a sípolást?
- Explorer Serie 80 termékek: villog a Wi-Fi jelzőfénye?
Ha nem, próbálkozzon újra. - Android hozzáférési pont: többszöri próbálkozás után távolítsa el a „SEB_AccessPoint” hálózatot az okostelefon beállításaiból, ha látható.
- Android hozzáférési pont: Néhány okostelefon rendelkezik olyan Wi-Fi-beállításokkal, amelyek révén elkerülheti a kapcsolódást az internetkapcsolattal nem rendelkező Wi-Fi-kre.
A párosításhoz kapcsolja ki ezt az opciót, hogy az okostelefon lehetővé tudja tenni a kapcsolódást a készülékhez. Ez az opciót olyan Xiaomi okostelefonok esetén használható, mint a Pocophone F1 és a Redmi Note 8. - Internetkapcsolat: Győződjön meg arról, hogy a párosítani kívánt készüléknek nincs szüksége proxyra.
- Android: engedélyeznie kell a geolokációt.
- Internetkapcsolat: ellenőrizze, hogy a készülék csatlakoztatásához a 2,4 GHz-es hálózatot választotta a Wi-Fi beállításban, és nem az 5 GHz-es hálózatot.
- Kapcsolódás a felhőhöz: ellenőrizze, hogy az otthoni Wi-Fi-hez való automatikus újracsatlakozás működik-e.
- Kapcsolódás a felhőhöz: aktiválja okostelefonján a mobiladatot.
- Többszöri próbálkozás után: indítsa újra a Wi-Fi modemet.
- Többszöri próbálkozás után: húzza ki a hálózati csatlakozót, várjon 20 másodpercet, majd csatlakoztassa újra a készüléket.
Ha a probléma továbbra is fennáll, állítsa alaphelyzetbe a készüléket (hard reset).
Nyomja le a készülék „Home” (Kezdőlap) gombját 5 másodpercig, és ellenőrizze, hogy a Wi-Fi jelzőfénye villog-e.
Ha nem, kapcsolja ki és be a készüléket a robot alatti kapcsolóval.
Ha a hiba továbbra is fennáll, az a telefon helytelen használatának következménye lehet:
Android telefon:
A csatlakozási folyamat során az alkalmazás automatikusan csatlakoztatja Önt a robothoz. Fontos, hogy kapcsolatban maradjon ezzel az új hálózattal.
A telefontól függően különböző felugró ablakok jelenhetnek meg a csatlakozás során:
• Ha a felugró ablak szerint hálózatot fog váltani, mert a jelenlegi hálózaton nincs internet, utasítsa vissza.
• Ha a felugró ablak megkérdezi, hogy internet nélkül is fenn kívánja-e tartani a kapcsolatot a hálózattal, fogadja el.
• Ha a felugró ablak szerint a hálózaton nincs internet, de nem javasolja a hálózatváltást, ne tegyen semmit.
iPhone:
A készülékhez való csatlakozáskor egy felugró ablak jelenik meg, amely arra kéri, hogy csatlakozzon a „SEB_ACCESS_POINT” hálózathoz. Fogadja el a „Join” (Csatlakozás) gombra kattintva.
Ha ez a lépés többször sem sikerül, indítsa újra a telefont, és próbálja meg újra.
1. Ellenőrizze a Wi-Fi-jelszót, és gondosan adja meg újra.
2. Tartsa okostelefonját a készülék és az internetes modem közelében, amíg a csatlakozási folyamat be nem fejeződik.
3. A készülék nem tud csatlakozni a nyilvános, például szállodai hálózatokhoz.
4. Android telefon: A készülékhez való csatlakozáskor egy felugró ablak jelenhet meg. A csatlakozási folyamat során az alkalmazás automatikusan csatlakoztatja Önt a robothoz. Fontos, hogy kapcsolatban maradjon ezzel az új hálózattal.
A telefontól függően az alábbiakban néhány példa található a problémákra, amelyekkel találkozhat:
• Ha a felugró ablak szerint hálózatot fog váltani, mert a jelenlegi hálózaton nincs internet, utasítsa vissza.
• Ha a felugró ablak megkérdezi, hogy internet nélkül is fenn kívánja-e tartani a kapcsolatot a hálózattal, fogadja el.
• Ha a felugró ablak szerint a hálózaton nincs internet, de nem javasolja a hálózatváltást, ne tegyen semmit.
Több sikertelen kísérlet után:
• Indítsa újra a Wi-Fi készüléket.
• Kapcsolja ki és be a készüléket a robot alatti kapcsolóval.
• A felhőhöz való csatlakozáskor internetkapcsolat szükséges a készülék sikeres párosításához. Ehhez aktiválhatja mobiladatait, vagy automatikusan újracsatlakozhat otthoni hálózatához.
• Győződjön meg arról, hogy a telefonján a dátum és az idő helyesen van-e beállítva. Bármilyen különbség megakadályozza a csatlakozást.
Több sikertelen kísérlet után:
• Indítsa újra a Wi-Fi készüléket.
• Kapcsolja ki és be a készüléket a robot alatti kapcsolóval.
Több sikertelen próbálkozás után alaphelyzetbe is állíthatja a készüléket:
Nyomja le a „Home” (Kezdőlap) és a start gombokat egyszerre, amíg a gombok villognak, az aktiválás megerősítéséhez.
Az érintett telefonok a MIUI rendszerrel rendelkező készülékek (például a Redmi és a Pocophone modellek).
Ebben az esetben próbálja meg a következő lépéseket:
• Beállítások > Alkalmazások > Alkalmazások kezelése > Rowenta Robots > Egyéb engedélyek. Ezen az oldalon fogadja el a „Wi-Fi-kapcsolat módosítása” engedélyt.
• Beállítások > Wi-Fi > További beállítások > Wi-Fi asszisztens. Ezen az oldalon kapcsolja ki a rendelkezésre álló opciókat.
• Nem adta meg a helyes e-mail-címet a fiókhoz. Kérjük, ellenőrizze.
• Nem a helyes jelszót írta be. A visszaállításhoz kérjen ideiglenes jelszót e-mailben, majd módosítsa a jelszót az alkalmazás menüjében.
A kiválasztott hely akadálymentes kell, hogy legyen (beleértve a szőnyegeket is). Hagyjon legalább 1,5 méternyi szabad helyet jobbra és balra, valamint 2 méternyi helyet az állomás előtt. Ha a töltőállomást sarokba, vagy nehezen megtalálható helyre teszi, a robot porszívó nem fogja tudni elérni azt.
Az állomás tápkábelét vezesse a fal mellett.
További információkat a használati útmutatóban találhat.
Előfordulhatnak azonban olyan helyzetek, amikor az érzékelők nem olyan hatékonyak. Például ívelt lépcsőszélek, lépcsők melletti szőnyegek, csúszós felületek és akadályok befolyásolhatják az érzékelők teljesítményét.
• „Permanent map” (Tartós térkép) (szobánkénti takarítás személyre szabása)
• „No-go zones” (Tiltott területek) (a robotporszívó egyes területekhez való hozzáférésének letiltása)
• „Spot” (Folt) (kisebb terület takarításához)
Ha a robotporszívó megkezdi a takarítást a dokkolóállomástól, akkor visszatér a dokkolóállomáshoz.
Ha azt tervezi, hogy hosszabb ideig nem használja a robotporszívót, töltse fel teljesen, majd vegye ki az akkumulátort a robotporszívóból (ügyeljen arra, hogy a robotporszívó kikapcsolt állapotban legyen, amikor kiveszi az akkumulátort). Tárolja hűvös, száraz helyen. Töltse fel az akkumulátort háromhavonta.
További részletek a felhasználói kézikönyvben találhatók.
További részletek a felhasználói kézikönyvben találhatók.
Az érzékelők és a töltőterminálok tisztítása előtt kapcsolja ki a robotot.
Egyes részeknél vizet használhat, másoknál csak a száraz ruhát. További részletek a felhasználói kézikönyvben találhatók.
Nincs-e tele a porgyűjtő tartály.
A szűrők tisztaságát.
Nem tömte-e el valamilyen tárgy, vagy szemét a robot alján lévő szívólyukat.
• Ha a robotporszívó nem a dokkolóhelyről indult, akkor nem tér vissza oda. Ebben az esetben a robotporszívó visszatér a kiindulási pontjába.
• Ha a robotporszívó Spot (Folt) üzemmódban porszívóz, a robot visszatér a kiindulási pontjába.
• Ha a robotporszívót felemelik, majd visszateszik a földre, akkor megpróbálja meghatározni a helyzetét. Ha nem tudja, akkor visszatér a kiindulási pontjához.
• A töltőállomást nem szabad szőnyegen tartani.
• A töltőállomást ne tegye ki napfénynek vagy hőforrásnak.
• A töltőállomás oldalának és elejének szabad területe megfelel a felhasználói kézikönyvben leírtaknak.
• A csatlakozó megfelelően van csatlakoztatva a töltőállomáshoz.
• A töltőkábel csatlakoztatva van a feszültségforráshoz.
• A töltőterminál körül nincsenek akadályok.
• A töltőállomás termináljai közelében nincs tárgy.
• A töltőállomás be van kapcsolva (a LED jelzőfény zöld).
Ha ezek ellenőrzése után a robotporszívó továbbra sem találja meg az töltőállomást, vegye fel a kapcsolatot egy jóváhagyott porszívójavító céggel.
• Kapcsolja ki, majd kapcsolja be a főkapcsolót.
• Húzza ki a kábelt, és dugja be ismét a töltőállomásba.
• Ellenőrizze, hogy a töltőterminálok és az érzékelőablakok nincsenek eldugulva, majd törölje le a fő testet és a töltőállomást egy száraz ruhával. Ne felejtse el kikapcsolni a főkapcsolóval robotporszívót, mielőtt megszárítaná.
• Ellenőrizze, hogy a töltőállomás közelében nincs-e akadály, például fényvisszaverő tárgy, szék stb.
Ha ezen lépések után az automatikus töltés továbbra sem működik megfelelően, vegye fel a kapcsolatot egy jóváhagyott porszívójavító céggel.
Figyelem: csak a kijelölt töltőt használja.
• Ha a robot alatti kapcsoló jelenleg a „BE” helyzetben van.
• Ha a kijelző világít. Ha nem, töltse fel a robotot a bázisállomáson.
• A kerekek alatt nincsenek elakadást előidéző tárgyak.
• A robotot nem blokkolják padlószintkülönbségek.
• Nincs megjelenített hibaüzenet. (lásd a felhasználói kézikönyv hibaelhárítási és hibakódok fejezetét)
• Ügyeljen arra, hogy a lépcsőktől/résektől 10 cm-en belül ne legyenek akadályok.
• Száraz ruhával törölje le az érzékelőablakokat.
Ha ezen lépések után a probléma továbbra is fennáll, forduljon egy hivatalos porszívójavító vállalathoz.
Ha a kefe sérült, cserélje ki egy újra.
A hibák leírásairól és megoldásairól a Felhasználói kézikönyvben olvashat bővebben.
• Ellenőrizze, hogy a szívócsatorna nincs-e eltömődve.
• Ellenőrizze, hogy a porzsák megfelelően van-e felszerelve.
• Ürítse ki a porzsákot, ha megtelt.
• Távolítsa el a központi kefét és tisztítsa meg.
• Ellenőrizze, hogy a szűrő nem telt-e meg.
Ha ezen lépések után a probléma továbbra is fennáll, forduljon egy hivatalos porszívójavító vállalathoz.
Két helyzet fordulhat elő:
Az elektromos kefe elakad: a robot megpróbálja kiszabadítani és leállítja a porszívót, illetve az elektromos kefét.
A robot megpróbálja kiszabadítani a kefét: ha erre nem képes, kikapcsol, és manuálisan kell ürítenie.
Ha a hálózati kefe a hosszú és/vagy vastag szálak miatt elakad egy vastag szőnyegen, vagy ha a robot hosszú ideig porszívózza a szőnyeget, az elektromos kefe leáll és a porszívózás nélküle folytatódik.
A hibakódok leírásairól és megoldásairól a Felhasználói kézikönyvben olvashat bővebben.
Ha nem, kapcsolja ki, majd újra a robotporszívó alatt található „ON/OFF” (BE/KI) kapcsolóval, miközben a vezeték nélküli hálózat hatótávolságán belül van.
Ha a lámpa továbbra sem világít, ennek több oka lehet:
• Lehet, hogy a robotporszívó kikapcsolt vagy nem rendelkezik elegendő töltöttséggel.
• A robotporszívó kívül esik a Wi-Fi hálózatán.
• Megváltoztatta a Wi-Fi hálózat jelszavát. A robotporszívó már nem csatlakozik a Wi-Fi hálózathoz. Indítsa újra a robotporszívót, majd csatlakoztassa újra.
• A robotporszívó belső szoftverének frissítése nem sikerült. Kövesse az alkalmazás utasításait lépésről lépésre.
2. A robotporszívó Wi-Fi jelzőfénye világít, de az alkalmazás nem tud csatlakozni.
Az okostelefon nincs csatlakoztatva az internethez (Wi-Fi vagy 3G/4G hálózat).
Bizonyos okostelefonok esetén, miután csatlakozott a termék Wi-Fi-hálózatához, egy üzenet jelenhet meg, amely megkérdezi, hogy ebben az internetkapcsolat nélküli hálózatban szeretne-e maradni. A sikeres csatlakozás érdekében válaszolja azt, hogy csatlakozni kell ehhez a hálózathoz.
A töltés befejezése után a robotporszívó újraindítja a takarítási folyamatot.
A mobilalkalmazásban is aktiválhatja a különféle energiamódokat.
Ha nem adja meg ezt az engedélyt, az okostelefon nem fogja megtalálni a terméket, és nem tudja folytatni a párosítást.
Ezt az információt nem fogjuk felhasználni vagy tárolni.
Fogyasztóiszolgáltatások