2. Elromlott a készüléke?

Az Ön készüléke jótállás alatt áll

Javíttassa meg ingyenesen valamelyik hivatalos szervizközpontunkban.


Ha készülékére már nem érvényes a jótállás, 3 megoldás áll rendelkezésére:
  • • Válassza az Egyszeri fix áras javítási csomagot: az alkatrészeket és a munkadíjat tartalmazza, nincs szükség árajánlatra, a javítás hivatalos szervizhálózatunkban történik.
  • • Vagy lépjen közvetlenül kapcsolatba valamelyik szerződéses szervizünkkel, aki fogadja Önt, átveszi készülékét, elvégzi a diagnosztikát és a költségbecslést.
  • • Ha saját maga szeretné megjavítani készülékét, vásárolja meg a szükséges alkatrészeket és tartozékokat online tartozékboltunkból valamint olvassa el a Gyakran Ismételt Kérdéseket.

3. Szeretne többet megtudni szolgáltatásainkról?

Ellenőrizze az alábbi:

4. Megkeresése alkalmával egy egyszerű űrlap segítségével tudja kiválasztani a témát, vagy hozzon létre újat.

A felmerülő kérdések megválaszolása után az elküldött megkeresését mielőbb megválaszoljuk.

Űrlap létrehozása

5. Telefonon vagy levélben keresne meg minket?

GROUPE SEB CENTRAL-EUROPE Kft.
2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14

06 1 801 8434
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 08-17

Fogyasztói szolgáltatásunk és értékesítés utáni szolgáltatásunk (SAV) képes megválaszolni minden, a Rowenta márkájú termékkel és szolgáltatással kapcsolatos kérdését. Kérjük, forduljon hozzánk bizalommal a fent említett telefonközpont nyitvatartási idejében. A nyitvatartási időn kívül használhatja a kapcsolatfelvételi űrlapunkat, a lehető leghamarabb válaszolunk a kérdésére. Csak a Rowenta márkainformációk és a rowenta.hu megadott elérhetőségek a hivatalosak.